Måndag 30 September

Hej! Idag har jag varit ledig, så fick sova ut ordentligt på morgon. Kan säga att det var otroligt skönt efter en helg full av praktik. Nu har jag bara kvar tisdag och onsdag, sen så åker vi mot Götene. Så idag har jag tagit ut alla lakan och sånt ur bussen, de ska tvättas och sen tillbaka in igen. Igår var jag och simon och hjälpte pappa med att rengöra släpet och tog bort nå tejp på framrutan på BMWn, såg helt förjävligt ut.. Så nu ser det lite bättre ut..
 
Jag ska alldeles strax börja med APL-uppgiften, jag ska fördjupa mig inom Downs syndrom och ska skriva om genomförande planer osv. Känns jobbigt, men vill få den gjord innan vi åker till Götene, så jag har bara några dagar på mig nu. 
 
Igår efter praktiken var jag och pappa och gick på Kalix banan, vi gick runt den nya folkracesträckan och jag fick även veta att jag ska köra klubbmästerskapet. Huh, känns konstigt, att det nu är min tur att börja köra.. Nåväl, jag körde ju i  Jokkmokk där det var världens jävla nederbörd och lerrace, så jag borde nog överleva i Kalix också! 
 
Nu ska jag plugga lite, hejdå alla goa!