Fredag 27 September

Godmorgon! Idag väntar ett långt arbetspass, ska jag vara ärlig så hade jag nog hellre varit hemma och ätit godis istället. Men detta måste bli gjort, kommer inte få mysa imorgon heller... Då går jag 12-20:30... Det är först på söndag jag får slappna av och ta det lugnt, måndag är jag ledig och sen jobbar jag endast tisdag och onsdag och sen är första praktiken avklarad. Då är det bara andra delen kvar! 
 
Jag har iallafall precis ätit frukost och gjort mig redo för arbetsdagen, lite tidigt, men skönt att ha det gjort. Om det blir dans ikväll kommer jag inte vara hemma förrän seeent, men det får jag reda på när jag åker till praktiken. 
 
Nu ska jag fortsätta kika på APL-uppgiften och se vad jag kan skriva klart nu, eller senare! Haha
Vi hörs kanske mer senare, ha en trevlig dag allihopa!
 
Bjuder på en egobild, heh!