29 april

Hej på er! Nu har det gått någon vecka sen sist och har äntligen fått komma hem från sunderbyn. Faktiskt så fick jag komma hem torsdag förra veckan, men har varit så slut och haft lite energi, eller det har jag ju ännu så, men all energi har gått åt till att reparera mig själv och njuta av att få vara hemma för första gången på 3 veckor och 3 dagar.. 

Har hunnit fylla 18 år under tiden jag legat inne också, så himla roligt!! Tur att det var bra personal där jag varit, så fick lite glädje utav det iallafall.. 

Nu har jag uppdaterat er lite iaf, så nu ska jag sova. Försöka ta tag i lite uppgifter imorgon eftersom att jag ligger liiiite efter nu. Godnatt! 

Såhär har man sett ut också, helt blek med näringsdropp genom en CVK.. Min bror var helt underbar och kom en dag så jag fick träffa Nellie 

Min underbara pojkvän var ofta där för mig och ställde upp som sällskap på dagarna..

Och dagen då jag äntligen fick åka hem, var såklart tvungen att sminka mig för att se ut som en människa igen.. UNDERBART!!