Suger att vara sjuk..!

Hej på er! Ligger i min säng efter en rolig kväll med mina fina vänner. Började kvällen hos Moa, där vi alla (jag,moa,ida,evve & johanna) samlades innan vi åkte vidare mot bowlingen. Vi bowlade på och jag lyckades med 3 strikes och tog hem segern. Vinnarskalle som man är, haha! Sen åkte vi vidare mot en kompis där jag inte blev så länge eftersom jag bara fick mer och mer ont...

Kände redan när jag åkte hemifrån att jag började få ont, men jag härdade ut tills jag inte orkade mer.. Jag är så less att vara sjuk, det suger verkligen! Känner mig inte som mig själv när jag knappt orkar umgås med mina vänner, känner mig som en tråkig bitterjävlakäring.. Höööh! Less - ja men nanting! (För er som inte vet så har jag inflammation i gallblåsan och gallstenar, väntar på operation nu - blir nog av den 12 mars.. nu slipper ni vara nyfikna uti det ;) )

Nu ligger jag som sagt i sängen och har tagit ännu en tablett mot smärtan, får hoppas på att det går över så jag får en lugn natt och lite sömn.. Måste få lite energi så jag orkar ta tag i de skolarbeten jag redan ligger efter i.. Usch, de här suger så hårt!!

Nu ska jag försöka sova, godnatt på er alla fina!

(Sorry för mitt bittra inlägg, men svårt att vara på bra humör när man har så här JÄVLA ont!!) 

Bjussar på en egobild, försökte vara söt.. Lyckades tyvärr inte så bra..!