Torsdag 9 Januari

Dagarna går otroligt segt, hatar när dom gör det! Vet inte vad jag ska fylla dagarna med förutom musik och en massa tomt stirrande på Facebook. Fan, det är en jobbig period nu när skolan börjat och jag inte har lusten till att plugga överhuvudtaget. Har ingen inspiration eller motivation till det och mitt huvud är inte alls med mig på skolan, det befinner sig någon helt annanstans. I sängen på kudden typ!
 
Idag har skolan gått enormt segt, kan bero på de typ 2,5 timmar långa hålet vi hade efter första lektionen. Blev ju något less när jag fick reda på det.. Kan säga att det känns sjukt skönt med fredag imorgon, äntligen är det helg igen! 
 
Hoppas bara att de närmsta veckorna går väldigt fort nu, orkar inte med skolan! Går fan å lägger mig.. Hahaha, nä men snart, ha en bra kväll!