Svårt att sova!!

Hej på er! Hade näst intill glömt att jag har en blogg, men man har inte tid med allt när man har ett liv, haha.. 

Jag ligger i alla fall i min säng och har så sjukt svårt att sova, kan fan inte slappna av.. Händer så mycket just nu, fyller snart 18, det innebär att man måste söka jobb och börja med körkortet! Sen när jag har varit sjuk hela tiden har det inte varit allt för lätt i skolan, nej jag har inte fått min operation ännu, så jag ligger lite efter.. Men det fixar nog sig rätt fort.. I helgen är det isracing och robba kommer hem över helgen, efterlängtat!! Sen ska jag boka flygbiljetter så jag tar mig ner till Uppsala under påsklovet, ska försöka fixa klart med skolan inför 3dje året osv.. 

Oj vad mycket det är.. Konstigt att jag har så sjukt svårt att sova en kväll som denna?! Tankarna fortsätter snurra i huvudet och dom tar aldrig slut! Där den ena slutar börjar den andra, hur ska jag orka upp imorgon? Tur vi har brandstationen, blir att göra en massa roligt imorgon/idag. Ser fram emot det och speciellt det faktum att vi ska och käka på vikingen! Mmmm..

Nu ska jag försöka sova... igen! Vi får se hur det går. Godnatt!

Bjussar på en go ego bild, eller vad dom nu kallas... "Selfie"?! Haha, ja här hänger man inte med i utvecklingen...