Frågor

Varsågod, ännu ett rolig inlägg med frågor.
 
Kärlek: 

Ditt äldsta hångel? - 23

Hur många har du varit riktigt kär i? - Trodde jag hade varit det tidigare, men nej.. Går inte änns att jämföra med detta, så 1 person. 

Vad tycker du om kärlek? - Just nu är det de bästa som finns!

När kramade du någon sist? - Ojdå, länge sen.. 

Saknar du någon speciell person? - Ja
Har du svårt för att bli kär? - Ja
När hånglade du med någon sist? - Typ någon vecka sen.
När fick du senast en komplimang? - Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - Haha ja, faktiskt.. 
Är du ensam nu? - Ja
Vill du ha barn? - Självklart, någon gång i framtiden
 
 

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? - Haha jaa! huuuh
Hånglat med fler än 5 pers? - Ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Vet inte 
Gjort något riktigt dumt? - Ja
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja!
Varit nykter på nyårsafton? - Ja, men de är nå år sen haha
Åkt ambulans? - Jo, katastrofövningen ;)
Gjort nåt olagligt? - Ja
Blivit tagen av polisen? - Ja, tyvärr
Fått din mamma att gråta? - Ja
Skämts över dig själv? - Ja, många gånger
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja, vad tjänar man på att säga det om man inte menar det?
Tagit droger? - SKULLE ALDRIG NÅGONSIN TESTA!!!!!
Varit kär i någon du inte haft chans på? - Nej, eller beror på om kändiscrusher räknas

 


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Jag och Robert? kommer inte ihåg haha
Såg dig gråta? - Robert 
Fick dig att gråta? - mina sjukhusvistelser och min månad inlagd
Du delade en cigg med? - Johanna
Du gick på bio med? - Kommer inte ihåg
Skällde på dig? - Vet inte

 


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Ja
Kramat någon? - Nej
Kysst någon? - Nej
Köpt någonting?  - Nej
Sjungit? - Ja
Saknat någon? - JA!!!

 


VAD:
Längtar du till mest just nu? - Till fredag och min underbara pojkvän!
Har du för kläder på dig? - En tröja, shorts och underkläder
Ska du göra i sommar? - En massa roligt ska göras såklart!
Åt du senast? - En banan
Har du för mobil? - iPhone 5
Vad köpte du senast? - Hmm.. Pringles, godis å sånt till lördagsmyset

 


VEM/ VILKA:
Slog du senast? - Har ingen aning
Fick du sms från senast? - Johanna
Pratade du med i telefonen senast? - Robert
Älskar du? - Familj, vänner, Robert

 

ALLMÄNT:
Har du pussat en groda? - Usch nej
Kan du hjula? - Nej 
Biter du på naglarna? - När jag är nervös
Är du EMO? -  Nej eller jo
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Skulle mest troligt dö.. Så nej..
Har du sjungit inför publik? - Ja, när jag var liten
Är du hungrig? -  Nej
Är du blyg? - Ja