Kan det bli fredag!?

Hej! Fullt upp med en massa uppgifter och körkortsplugg, mycket som tar upp den lilla energi jag har och får verkligen kämpa mig igenom vissa dagar. Nu känns det äntligen som att det börjar gå lite åt rätt håll och saker börjar bli gjorda. 
 
Just nu längtar jag bara till fredag så otroligt mycket så jag håller på att gå upp i taket. Robert kommer nämligen hem och som jag längtat! Sist vi sågs var när jag vart inlagd igen på Sunderbyn och han åkte hem på söndagen då jag blev utskriven. Så vi fick inte änns spendera tiden hemma innan han åkte.. Det sög!
 
Men nu kommer han snart hem och jag längtar så otroligt mycket! Till veckan ska jag toffla som fan, det har jag gjort mig förtjänt av tycker jag. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp för en körlektion imorgon. Puh! Godnatt och sovgott :)
 
Jag har ju seriöst världens finaste pojkvän.. KÄÄÄR!