We could be heroes

Dagen har varit lugn, flutit på bra. Började dagen med praktik, fick gå extra tidigt på lunch och sen var det dags för föreläsning. Jag tyckte faktiskt den var bra, jag tänker inte vara bitter och klaga. Den passade mig bra, korta föreläsningar och olika personer. Lätt hänt att man blir trött och less annars. Efter det har jag bara tagit det lugnt, gjort lite nytta här hemma och pluggat, som det ska vara. Har hittat mitt lugn nu, känns otroligt skönt. 
 
Imorgon väntar ännu en praktik dag, så skönt att vara på en daglig verksamhet med samma tider måndag till fredag. Efter praktiken ska jag hem och ta det lugnt en stund innan det bär av för att se på en bil, som mest troligt kommer bli min. Vågar inte skriva något säkert förrän den är i min ägo, jag vet, knasigt... men det är jag!
 
Nu väntar en varm dusch och sen ska jag lägga mig i sängen och tillslut somna.. Önskar karln var hemma, så tråkigt när han är borta, tomt i hemmet.. Nåväl, han kommer ju hem på måndag, SOM JAG LÄNGTAR!! 
Nu ska jag göra kväll, ha de fint! 
 
 
Bilden är från i somras, när jag och Robert var och gled överallt med bilen. Saknar dessa kvällar ♥ Tur att det kommer fler!! :D