Through the Dark

Hej på er! Min uppdatering är ju som sagt, lika kass som vanligt. Jag kom faktiskt precis på att jag hade en blogg igen, vad är det nu? Typ den femtioelfte gången jag skriver det här. Inte så konstigt, det är lite men ändå så mycket som händer. Livet rullar på som vanligt, så då är väl allt som det ska vara då. 
 
Idag har varit en tung dag. Måndagar brukar väl vara det, men det är som att denna varit lite extra.. Jag har varit så otroligt trött, kroppen värker och jag har haft 1000 humörsvängningar. Love life, lalalala.... Hoppas på att morgondagen ser bättre ut, behöver nog få mig en godnattssömn. Kan dock bli lite svårt med tanke på att Robert åkt till Gällivare för några timmar sen, sover alltid bäst när han är hemma. 
 
Jag börjar faktiskt känna att energin kommer smygandes, trots att jag varit trött idag. Jag har hunnit vara lite effektiv, gjort uppgifter jag inte hunnit tidigare och ska så småningom skicka in dom. Måste bara färdigställa dom ordentligt så är dom redo. SKÖÖÖNT! Har gruvat mig nå jävulskt inför dom, men det var inte änns hälften så jobbigt som jag trott.. Känns som att en sten lossnat!
 
Äntligen börjar det hända grejer känns det som..!
Sen går allt mycket lättare om man har positiva människor kring sig.