Nyårsafton är här..

Hej på er! 
Klockan är egentligen alldeles för mycket för att jag ska sitta vaken och blogga nu, men som vanligt är jag inte trött. Har dessutom haft ett riktigt jävla migränanfall i förmiddag, höll i sig till kring efter 15, hade fortfarande migrän när jag var hos sjukgymnasten. Fick då även min dom, så jag ska skickas tillbaka till fabriken jag kom ifrån. Robert har returnerat mig. Skämtosido! Jag har ju haft mycket problem med ryggen och fick idag svar på vad det är, som jag också misstänkt ett tag. Har en disk som buktar ut och ett litet diskbråck på det såklart! Perfekt rygg, livet som 19 år haha.

Nu ska jag fasiken ta mig i kragen och komma igång med lite fysisk aktivitet igen. Promenader är början iallafall, att komma igång med dom igen är mitt mål och sen också komma ihåg att göra övningen jag fått från sjukgymnasten. Är riktigt kass på att komma ihåg att göra dom! 

När jag kom hem från sjukgymnasten åkte vi och såg lillebrors bandy en sväng, sen när vi kom hem igen så kom Evve och jag har hjälpt henne sätta i nytt löshår. Blir så sjukt sugen själv på löshår när jag sätter fast på någon annan. Var iallafall riktigt trevligt att Evve kikade förbi och sitta och surra, händer ju trots allt inte för ofta eftersom hon jobbar mycket.
När jag var klar med håret var klockan så mycket så Evve for hem och sen har jag och Robert myst hela kvällen.

Nu väntar jag på att bli trött och ser lite Fifthy Shades Of Grey för 3dje gången denna vecka typ. Älskar den! 

Idag är det iallafall sista dagen på året. Är helt otroligt hur fort detta år gått, men ändå så sakta. Det har bjudits på mycket, upp och nedgångar. Det absolut bästa har definitivt varit vår älskade prinsessa som kom i somras. Jag kanske skriver ett mer detaljerat inlägg senare om året och hur det varit för mig osv. Vi får se! 

Nu ska här kikas till på bebis, vänta att nagellacket ska torka och borsta tänderna. Ha en bra dag allihopa!