Vaccin

Hej på er! 
Idag har vi varit på BVC och vår prinsessa har fått två sprutor ännu en gång. Har varit nervös sen igår och när hon satt i knäet mitt och vi väntade på sprutorna så blev jag super nervös! Kände hur jag nästan ville gråta, men bet ihop och Emmy fick första sprutan. Det gick bra, hon grinade till litegrann men gick över fort. Så var det se den andra, den spände nog lite mer än den första, men hon grinade till som på första och även det gick över fort, hon grinade nog inte änns 30 sekunder. Vi har en tuff brud, så imponerad och stolt över att få vara mamma till denna häftiga tjej. Hon är så tuff! 

Nu håller vi tummarna att hon inte får någon feber, förra gången klarade hon sig från det. 

Emmy följer även sin kurva bra, vilket känns skönt! Då vet jag att amningen fungerar precis som den ska och att vi har en frisk och glad dotter. 

Nu ska jag natta Emmy och sen ska jag nog ta mig en dusch. Imorgon har vi inget speciellt planerat, tror vi skulle och se bandy på kvällen, men annars inget speciellt. På onsdag ska jag till sjukgymnasten, sen kommer Evve hit och jag ska hjälpa henne fixa håret sitt.

Vi höres, ha det! 

❤️