ursäkta för dåligt bloggande..

Jag har bara inte orkat göra speciellt mycket dom här senaste dagarna. Magen växer och det är faktiskt mycket att ta in.. Mycket som börjar hända med kroppen, snart kommer ett litet barn också, helt otroligt! 
 
Vi har städat här hemma idag, det var nödvändigt då det såg ut som fan här. Bytte gardiner i vardagsrummet och köket, flytta lite lampor och sånt för att det skulle bli ljusare. Blev mycket bra, jag är nöjd! Sen handlade vi lite så vi kunde göra middag och ha frukost hemma. Vi lever lite halv fattigt just nu, men vi klarar oss. Det är så de är att vara vuxen och flytta hemifrån och starta familj. Ibland måste man tänka på vad man sätter pengarna. Även fast jag hatar det, vill kunna köpa allt jag är sugen på, men så funkar det inte riktigt. Nåja!! 
 
Magen växer som sagt, har inte hunnit fota någon bild ännu. Vi är i v.24 (23+4), alltså månad 6 och 114 dagar kvar. Det närmar sig i lagom takt, kan kännas lite väl långsamt ibland, det är ju trots allt ca 40 veckor man är gravid! 
Lillan går inte att missa då hon sparkar, vänder sig och lever om i magen. Känns fortfarande helt otroligt och lite overkligt att jag har ett litet liv i magen. 
 
Imorgon väntas en skoldag. Jag mår inte så bra och har inte så mycket energi och därför har jag valt att fokusera mer på mig själv och att orka med dom kurser vi har nu. Så jag är hemma mycket, studerar hemifrån och det går bra, faktiskt mycket lättare att göra det hemma än på skolan. Vet inte varför det är så, men nu har det fått bli på det sättet. 
 
 
Den som får mig att orka! ♥