ursäkta mig!

Ursäkta mig alla mina läsare... Jag har inte mycket tid över till att blogga just denna helg då vi är och hälsar på min storebror. 

Hela familjen är samlad och vi har jättetrevligt tillsammans.

Idag har vi varit och shoppat och jag och Robert har faktiskt hittat lite grejer. Att han själv också hittade lite han ville köpa till lillan gör mig extra stolt. Jag kommer visa upp det här på bloggen direkt jag får mer tid över till att blogga, men just nu vill jag spendera mer tid med familjen. Det är inte så ofta det händer att vi alla är tillsammans såhär, så jag vill ta vara på tiden.

Tidigare i veckan kom även svärmor, alltså Roberts mamma, och lämnade en present som innehöll kläder till lillan. Kan även visa upp de plaggen så ni får se. 

Jag kommer nog blogga mer imorgon/söndag, så stay tuned! 

Ha en fortsatt trevlig helg! 


En gammal, men kärleksfylld bild