Tidig julklapp..!

Förstår ni att jag satt här för någon dag sedan och drömde om en ny barnvagn, då våran inte riktigt uppfyllt mina krav och det jag önskar på en vagn. Framför allt så ville jag ha en ny vagn, en svart och med fasta hjul nu när vintern kommer. 

Så vad tror ni då att mina föräldrar gått och gjort?! Ja dom har köpt oss en ny vagn, en handtagsvärmare och en skötväska enkomt till vagnen. Vilka underbara föräldrar jag har! Robert blev såklart lite småirriterad då han trodde att jag låg bakom detta, MEN DET GJORDE JAG INTE!! 

Vi båda är så otroligt nöjda och tacksamma, vad mer kan man önska sig tänker jag? Att man slipper lägga pengar på vagn, som faktiskt är väldigt dyrt idag, det är ju bara en enorm lättnad. Vi kan lägga de pengarna på något annat och kanske spara undan en slant denna månad också.

Sen var det otroligt passande också att jag och Robert köpt en ny åkpåse till Emmy när den var på halva priset på jollyroom. Älskar designen på den, så fin! Den heter något med blueberry och är väldigt neutral, passar ju perfekt om man ska ha fler barn. ;)

Nu ska ni få se bild på vagnen och åkpåsen. Sen blir det nog godnatt för mig! 

(Tycker det är så roligt när alla mina vänner ser vilken tid jag lägger ut mina inlägg, får skratta lika mycket varje gång någon nämner det! Haha, jag är ju nattmänniska och det är då inspirationen flödar. Puss på er haha :D)