Huu!

Nu har jag äntligen fått lagt Emmy i sängen hemma. Vi har varit ute på banan från kring kl14 till alldeles nyss. Emmy har sovit lite mer idag under dagen, vi var och promenera så hon blev väldigt trött. Sen ikväll har hon varit grinig sen kl19 typ, det är väl för att jag brukar lägga henne kring den tiden. Hon somnade en stund, men vaknade och vägrade somna om, så tillslut bestämde jag mig för att åka hem och natta henne. Robert stannade kvar, han skulle basta och sånt med gubbarna, så allt kvällsbestyr fick jag ta hand om och det var lite jobbigt. Emmy panikgrina för att hon var så trött och blev superarg när hon inte fick sova. Men nu så, äntligen! 

Det blev en tuff kväll, men har ändå varit rolig. Hon är glad trots att hon haft en jobbig period nu de senaste dagarna. Lider så med henne när man ser att det är jobbigt för henne. Lilla hjärtat ❤️

Imorgon väntar tävling ute på banan, så vi ska dit och så ska vi även byta till sittdelen på vagnen, så det blir att provköra med den och se vad lilldamen tycker. Har haft liggdelen fram till nu, men jag har märkt att hon gärna vill vara med och se när hon inte sover, då är det inte då kul att bara måsta ligga ner och inte se något alls. Så när Emmy somnat ska jag göra i ordning sittdelen så vi slipper göra det imorgon. Hoppas på en ännu bättre dag imorgon för Emmys del, denna dag har ändå varit en av de bättre den senaste veckan. 


Har funkat bäst att fukta en handduk och sätta den i frysen som hon sen kunde suga/tugga på. Även fingrarna hennes har varit goda att äta på, haha.