Luleå

Hej på er! I morse vaknade jag av ett sms, mamma frågade om vi skulle hänga med till Luleå. Så vi stressade upp och for iväg. 

Mamma gjorde naglar och jag, Robert och Emmy var och hälsade på Jonathan. Sen for vi och hämtade upp mor och for på Storheden och shoppade loss. Mest till Emmy faktiskt. Två par plagg till mig själv. Hittade jättemycket fint, Robert blev less efter 10 minuter. Shopping var inte hans grej alls. Jag är inte heller någon direkt shopping människa, men det var jätteroligt att köpa kläder till Emmy. Åh! Vill bara köpa mer! Haha.

Jag kanske måste lägga upp kläderna jag köpte imorgon. Älskar verkligen kappahls newbie kläder. Superfina! 

De har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna, har faktiskt inte haft så mycket att skriva om. Har varit i garaget och hängt med pappa på kvällarna när jag haft tråkigt och bara surrat och så har han hjälpt fixa SAABen också. Tror de skulle fixa den klar för besiktningen också. Men de får de göra på söndag tycker jag. Imorgon vill jag umgås med min karln känner jag. 

Nu ska vi sova för imorgon SKA vi sova ut, tror vi ska bada Emmy också och sen fara å handla till middag. Ska bjuda mamma, pappa och mormor på middag som tack för att dom ställt upp så mycket på oss. Vi kände att vi ville ge något tillbaka.

Sovgott allihopa! 


Emmy var mycket nöjd när hon fick sitta och övervaka i garaget.