Jag älskar att få vara mig själv!

Vet ni vad?! 
Jag verkligen älskar att jag kan vara mig själv. Att jag får se ut på det sätt jag vill och att inte behöva oroa mig för att bli dömd. Jag bryr mig faktiskt inte om vad andra tycker.

Jag älskar min sidecut. Jag älskar mina tatueringar. Jag älskar mina töjningar/tunnlar. Jag älskar min septum. Jag älskar alla mina piercingar. Jag älskar att färga mitt hår den färg JAG vill ha. Jag älskar att känna mig fin, trots att jag har allt det som många kanske inte alls tycker är fint. MEN jag tycker det är fint och det är väl det viktigaste!

Jag har väldigt lätt för att gilla andra människor och deras stilar. Jag är öppen för nya saker och jag diggar de som verkligen vågar sticka ut. Jag tycker det är häftigt! Jag tycker det är häftigt även om man inte vill sticka ut, de som vill vara någonstans mitt emellan. Jag tycker ALLA är BALLA så länge man kan vara sig själv! och rimmet jag just drog fick mig att bli rappare en liten stund, haha! 

Kom ihåg att acceptera och respektera varandra för våra likheter och olikheter. Det är det som gör denna värld intressant. Ingen är som DU! 


Lite kloka quotes får ni också...