Helgen är över...

Nu är helgen strax över och den har varit riktigt bra. Fredagskvällen blev faktiskt riktigt lyckad och jag är så nöjd med den! Lördag och idag(söndag) har varit riktigt härliga. Vi har mest tagit det lugnt hemma, men det är det som gjort denna helg så bra. Det har varit mycket senaste tiden och det känns knappt som om jag och Robert har hunnit vara med varandra. Men denna helg har vi hunnit vara med varandra, pratat med varandra och sett på varandra. När vardagen kommer emellan och det där tråkiga ekorrhjulet är i snurr så tänker man bara kring de vardagliga sakerna, rutinerna. Så skönt att få ha lite kvalitetstid med hela familjen.

Imorgon är det måndag och inskolningen fortsätter för Emmy. Ska bli roligt att se hur det går för henne imorgon när det gått 2 dagar sen hon var där sist. Men hon verkar ju tycka det är roligt, så jag tror det kommer gå lika bra som tidigare. Ska försöka söka lite mer jobb under veckan. Hade hoppats på att jag skulle få ett jobb innan jag måste gå in på arbetsförmedlingen, för det om något känns riktigt jobbig kan jag säga. Vem vill egentligen gå och anmäla sig som arbetslös va?

Nu ska jag försöka sova, jag är riktigt jäkla trött. Men det har jag varit sen måndag då det var första dagen på inskolningen och man måste stiga upp "tidigt".

Ha det så bra nu!


Emmy somnade under en liten biltur idag. Jäkla sötungen där bak.