Gravid v17

Hej på er! 


Jag ligger just nu i soffan och tar det väldigt lugnt i väntan på att min sambo ska komma hem och så vi kan käka något. Idag blir det nog gulaschsoppa med créme fraiche, så gott!

Julen närmar sig nu med stormsteg och alla klappar är klara vilket känns superskönt! 

Och vi är i gravid vecka 17, i januari har vi rutinultraljud då vi ska se vad det är för liten en som bor i min mage. Ska bli så roligt och vill att det ska bli januari så fort nu! 

Tiden får gärna springa så vi får träffa vårat lilla pyre också. 

Robert tror att det är en flicka, men jag har varit inne på pojke, men känner inte att jag är säker på något utan det är mer en gissning, har inte fått någon vibb ännu på att det ska vara en tjej eller att det är en pojke. Det vet jag att vissa får, men jag har inte fått det än iallafall. 

Ska bli spännande! Är så jäkla nyfiken!! 

Nu får ni ha de bra så ska jag vila en stund innan mina föräldrar kommer och hälsar på.

Ha det bra!