Sjalmys...

Hej på er! 

Just nu ligger jag i soffan med min gumma sovandes på bröstet. Har idag äntligen fått börja använda min sjal som kom igår. En LennyLamb som har helt fantastiska färger och är dessutom väldigt lätt att knyta upp i tycker jag. Jag är ju dock nybörjare och FWCC är det enda knytet jag verkligen får till. När jag blir bättre ska jag börja med ryggknyt, men vill först lära känna sjalen ordentligt. 

Emmy verkar ge sjalen godkänt också då hon somnat för andra gången i den idag. Jag är supernöjd med det då hon har varit dålig på att sova på dagarna, men i sjalen somnade hon på 2 minuter! Helt fantastiskt!!

Nu ska ni få bild på min sjal. Jag har en storlek L som innebär 5,2 meter lång. 60% bomull 40% Bambu. Älskar den!




Tycker det är svårt att få henne så högt som jag vill, det ska vara 'Close Enough to Kiss' har jag fått lära mig. Men nu tror jag verkligen att jag bara kan bli bättre på att knyta. 

Ha det bra!