24 Juli

24 Juli 2015 kl.14:14 - Då föddes en liten tös vars namn skulle bli Emmy. Jag kommer ihåg den dagen som att det vore igår, det är det mäktigaste jag NÅGONSIN upplevt och att allt som skulle komma där efter skulle betyda så mycket kunde man knappt ana. Att känna den kärleken som man känner för SITT barn är något alldeles speciellt, den växer starkare och starkare (om det nu är möjligt att den kan bli det) och den sitter fast så hårt i hjärtat att det nästan gör ont. Att veta att denna lilla flicka är min för alltid, det får hjärtat och ögonen att svämma över. Att känna sig stolt varje dag, att vakna med ett leende på läpparna varje dag, att se det lilla livet utvecklas och formas till en person med så mycket vilja och glädje, det får mig verkligen att inse hur lyckligt lottad jag är. Så idag firar jag min livs kärlek, för idag är det hennes födelsedag. Min älskade Emmy, vad vore mamma utan dig?

Jag älskar dig en miljon varv runt jorden, till månen och tillbaka. All min kärlek ska jag ge dig. Min finaste flicka ❤️

Grattis på din 1-års dag!