Wonderful days

Igår (fredag) åkte Robert på isracing med gubbarna och jag stannade hemma med Emmy. Amanda och Fanny kom och hälsade på en sväng, så himla roligt att träffas när man inte setts på, ja jag vet inte hur länge! Therese var också här och vi satt och pratade och såg TV, ja vi tog det bara allmänt lugnt. Klockan var nog närmare 2 när hon åkte härifrån. Men det händer så lätt när man fastnar i olika samtalsämnen.

Denna dag (lördag) har spenderats med Johanna. Vi har tagit det lugnt, varit och handlat, käkat tacos och sett mello. En underbar dag har vi haft helt enkelt! Det kan behövas emellanåt.

Man har få vänner som faktiskt är så där riktigt underbara och man känner bara en jävla glädje över att ha dom. Johanna är verkligen en sån! Shit alltså vilken människa! 

Vi har surrat om ALLT mellan himmel och jord och jyrat på i timmar. Jag är så otroligt glad att jag funnit denna människa och att jag har henne som min bästa vän. Ni kanske tycker att jag är super cheezy nu, men det är så himla uppskattat att ha en sån vän! 

Att bara kunna vara, att surra i timmar, att kunna sitta tyst, att bara kunna vara sig själv. Man vet att man liksom har en person som alltid finns där och det är bara så jävla GÖTT! 

Man känner sig så jäkla glad över att ha henne som vän, som gudmor till sitt barn och det känns som att vi bara är ett oslagbart team. 

Johanna, gumman! Du är så bra, det är få människor som är så otroligt snäll och genom god som du. Gud vad jag och min familj tycker om dig! Älskar dig ❤️ 





#1 - johanna

Emelie, älskar dig så mkt!!!!