Godkväll

Hej på er!
Idag har varit en speciell dag. Minst sagt! Jag är i en väldigt jobbig period just nu då jag har fått ångest, nedstämdhet och ingen ork what so ever. Jag klarar av väldigt lite just nu och bara att ta sig ur sängen är ett stort steg för mig. Det är Emmy som får mig att verkligen orka genom det här. Imorgon väntar ett läkarbesök där jag hoppas på att verkligen bli tagen på allvar och få den hjälp jag behöver.

Såå...
Varför jag väljer att skriva om detta här på bloggen är just för att detta är min offentliga dagbok. Jag ska få kunna skriva av mig och även visa andra att allt i livet är inte alltid perfekt. Men det är okej att ha svackor, att våga känna är så otroligt viktigt! Vi ska bry oss om oss själva och det innebär att lyssna på vad kroppen känner och låta sig känna efter hur man mår. Det är inte en svaghet att säga att man mår dåligt, snarare åt det andra hållet! Det visar att man har en självinsikt och att man klarar av att lyssna på sig själv. Och det är viktigt att veta det!

Så till er alla... Våga känn efter! Hur mår just DU idag? ❤️

Kramar till er alla!