Ekorrhjulet

Hej på er!

Jag jobbar på i vanlig ordning och imorgon har jag en sista del av utbildningen och sen är jag klar. Har redan svarat själv ett tag, men då behöver jag inte tänka på denna utbildning mer. Jag jobbar 100% och därför blir det väldigt lite bloggande. Jag är så trött i huvudet när jag kommer hem att det ibland känns som att hjärnan krampar. Men idag fick jag lite extra energi av ett samtal där jag fick en jättefin komplimang. Pratade med en man som i slutet på samtalet sa detta: "Jag vet inte varför jag säger det här *småskrattar* men jag har varit så stressad hela dagen, men vet du att när jag pratade med dig så blev jag så lugn. Du har så lugn och fin röst och det var så skönt att prata med dig." Han tackade så mycket för att han fick prata med mig och jag tackade för komplimangen. Tyckte det var så roligt att höra! Då vet man att man uppskattas ibland också.

Sen så passar jag på att umgås med familjen när man väl är hemma. Emmy är ju på dagis hela dagarna och Robert hämtar henne när han slutar eftersom att han oftast slutar före mig. Sen kommer vi hem, gör middag, äter, umgås och myser, sen ska Emmy i säng kl.19 och jag och Robert är nog bara uppe till kl.21-22 för att orka med dagarna. Att ha barn och jobba heltid tar ganska mycket på krafterna och man måste få vila upp sig ordentligt mellan varven.

Till veckan så kanske det kommer bli bättre uppdatering från min sida, det beror på lite olika faktorer och jag hoppas att det blir bra. För då kommer ni se mer av mig här igen! Skulle vara så kul att få energin till bloggen igen. Ska även ta och göra om den när tid finns till det.

Vi får höras när vi hörs!
Kommer kanske något roligt inlägg till helgen. Man vet aldrig!


Detta var i söndags när jag och Emmy åkte förbi till faster Therese. På denna bild var hon ganska trött och fastnade i TVn sittandes i soffan.