Första "riktiga" jobbdagen

Hej på er!

Ligger i sängen och ska alldeles strax sova. Tänkte mer uppdatera hur det gått första "riktiga" dagen på jobbet. Skriver "riktiga" då den allra första dagen inte riktigt gick som planerat, då jag inte kom in i systemet. Men idag fungerade det och har fått svara på flera flera samtal. Nervöst som fan när man skulle ta första samtalet, men sen gick det bara bättre och bättre.

Sen åkte jag och hämta Emmy och vi for hem och gick och la oss å vila en stund, då Emmy inte låtit mig sova alls mycket senaste 2 veckorna och själv bara sov en kvart på dagis. Så vi sov i 2 timmar.. Haha lite länge blev det, men ack så skönt!

Efter det gjorde vi middag och jag har sen hållit på att fixa, plocka och städa i köket. Ändrat lite i skåpen osv.. Blev faktiskt nöjd denna gång, har tyckt det känts så stökigt i köket då ordningen i skåpen ofta vill på att bli lite huller om buller efter ett tag. Men nu är det ordning och reda i skåpen, ett tag iallafall!

Nu ska jag faktiskt ta och sova då en lång dag väntar mig imorgon. Börjar jobba 13 och slutar 17 och innan det ska jag på en massa ärenden. Robert är ledig så Emmy får vara hemma med honom. Mysigt för dom!

Ha det så bra!


Jag och min finaste skatt ✨
Fotad av Jenny Hapasari-Niemi