Godkväll kamrater!

Ikväll har Robert varit i lantjärv i pappas garage och fixat litegrann på SAABen. Jag själv har varit hemma med Emmy. Bestämde mig för att fortsätta med färgläggningen av prinsessa nr2 -dvs törnrosa. Gick och la Emmy kring 20 och fortsatte sedan måla. Så nu är törnrosa färglagd och klar.
Sen har jag plockat till, torkat bort all färg som farit överallt, fixat på bänken och till sist - gjort mig redo för sängen... Såklart vaknade Emmy då och var ledsen, så fick då ta upp henne, byta till en torr pyjamas, då den hon hade var alldeles blöt och bytte blöja och fick sedan diska nappflaskor för att kunna göra välling åt henne.

När vällingen var gjord gick vi ner och la oss genast i sängen. Emmy åt välling och somnade fort och jag ligger nu här och ska snart sova jag med. Jag är så trött i huvudet och kropp, då min rygg gjort ont hela jäkla dagen, riktigt ont faktiskt.. Jag har varit och jobba, men det gick inte riktigt som jag hade tänkt då jag inte kunde komma in i systemet, men det borde nog hinna fixas till torsdag. Hoppas jag på iallafall, är ju så taggad på att få jobba.

Imorgon är det ledig dag som gäller och jag ska mysa med min brud. Det kan jag då lova!

Nu ska jag också sova. Bredvid en sovande liten Emmy som ligger och fiser för fullt, haha!

Ha det, godnatt!


Såhär ser prinsessväggen ut just nu. Ska dit en till prinsessa, men har inte riktigt bestämt vilken ännu.. Kanske måste göra allihopa.. Kanske även lyckas fota en bättre bild någon annan dag. Just när jag skulle fota var det så himla mörkt!