Happy Times!!!

Hej på er!

Ligger faktiskt redan i sängen och ska strax sova. Var så himla trött idag, hela dagen har jag fått gå och gäspa! Men jag är ändå så himla glad, då det händer mycket positivt kring mig. Jag känner mig positiv till det mesta just nu faktiskt.

Det är en sån där perfekt period för att göra bra beslut och skapa nya mål & planer för framtiden. Jag har bestämt mig kring två viktiga frågor i livet och det känns så positivt, jag är laddad för förändring! Förhoppningsvis hittar jag motivationen till den tredje grejen också och kanske till och med fler! 👏🏼

Det känns som att jag har rätt personer kring mig för att klara av dessa nya mål och det är viktigt! Vad de är kommer jag berätta mer om lite längre fram. När jag nått lite mål i det hela.. Det är inte direkt något jag kommer klara på 1 dag. Så skicka bara en massa pepp och bra & glad energi.

Imorgon är jag och Emmy hemma, dagen är inte speciellt planerad, inte alls faktiskt. Men vi kommer nog lyckas hitta på något. Jag hoppas att hon sover lite längre imorgon, men det kan jag nog inte räkna med. Det har varit mycket för mig veckan som varit och jag har inte direkt varit van med det och det kommer betydligt mer till veckan också, det gör mig väldigt trött. Men även det är jag laddad för. Det ska bli roligt att komma ut i arbete igen!

Idag har jag även gjort det impulsiva att klippa håret mitt. Det är lite längre på vänster sida, rätt kort bak i nacken och mycket jämnare än innan. Då jag bara dragit en slarvklippning för att få bort det som var mest förstört. Men förhoppningsvis kanske det kommer mer förändring kring den biten. Längre kanske? Eller ny färg? Vem vet...?!

Nu ska jag ta och sova. Är riktigt trött och blir inte bättre av att ha en 1år och 2 månader gammal sötnos bredvid sig, som ligger och andas i mitt öra. ❤️

Ha det gott allihopa!


Bilderna är från i lördags då vi var på Rallycross i Älvsbyn. Att vara ute hela dagen var verkligen skönt och så roligt när Emmy är en sån glad unge också.