Barnrummet klart!

Idag blev äntligen barnrummet klart! 


Jag har skruvat ihop möbler och försökt fixa endel i det idag. Har inte lagt så supermycket tid där inne, det är inte heller så välmöblerat, en säng kommer dit när Emmy börjar sova där uppe i sitt rum. Då får nog "kojan" agera säng åt Emmy och juniorsängen till lillasyster. Men vi räknar med att ha Emmy i vårat sovrum ett tag tag, därför jag möblerat så att vi alla 4a skulle få plats i vårt sovrum. 

Så just nu är andra barnrummet ett rum för lek och bus. Och jag är faktiskt väldigt nöjd. 
Det finns en myshörna med kuddar och filtar och madrassen är en gymnastikmadrass som det kan lekas på när de vill de. En hylla med leksaker och djurdekorationer på väggarna. 
En tavla där man kan rita med whiteboardpennor på ena sidan och kritor på andra. 

Jag har även satt in gåstolen som lillasyster ska få använda sen och babygymmet också. 

Nu kan jag ju ha öppet dörren dit också! Så nu slipper den vara igenstängd hela tiden. 

Sen monterade jag ihop min gungstol igår, så jag satt i den igårkväll när jag såg serie. Även Emmys fåtölj är ihopmonterad och även en fotpall till min gungstol. 

Nu ska ni få se hur barnrummet blev.