Bröllopet!

Ni är säkert nyfikna hur det går med planeringen för bröllopet. 


Och det går faktiskt riktigt bra. Det går framåt och fler anmälningar börja komma in. Alltså vilka som ska komma osv.

Det är mindre än 4 veckor kvar och det börjar bli mer och mer påtagligt vad som faktiskt ska ske. 

Jag är så glad!!

På lördag är sista anmälningsdagen, så efter det börjar planeringen för maten och bordsplaceringen mer på helfart! 

Även programbladen ska göras färdiga och fler bord och stolar skall tas till bygdegården. 

Jag och Robert har handlat lite av dukningen på dollarstore. Vi kommer köra på papper/plast bestick och tallrikar då vi vill att alla ska kunna vara med på festen och inte ska behöva vara låst i köket för att fixa all disk. Det är nog med att någon ska behöva plocka fram maten och dricka.

Plus att jag liksom inte ska göra det, risken är för stor att jag blir smutsig speciellt när det är vitt jag ska ha på mig. 


Ringarna fick jag tidigare och är supernöjd med dem. Den med lila sten är vigselringen så den har jag inte på mig ännu, har bara den bredare, förlovningsringen på. Beställde båda då min andra ring inte alls passade efter Emmy, så jag har egentligen inte haft någon ring på över 1 år...

Det är min pappas faster som gjort ringarna. Silverfina och hon finns på Instagram!  

#1 - Lillemmish- mode - inspo

vilken fiin ring =)

ha en bra dag
kram