20 saker ni kanske inte visste om mig...

1. Innan jag fick barn var jag rädd för dem. Vågade typ aldrig tilltala barn för att de är så ärliga och känsliga.

2. Fullkomligt älskar (mest troligt beroende också av) Coca-Cola.

3. Skaffade min första tatuering vid 13 års ålder. Ångrar den faktiskt inte!

4. Människor som alltid ska vara värre eller bättre irriterar mig.

5. Jag är väldigt impulsiv. 

6. Jag älskar musik. En stor del av mitt liv och vem jag är. 

7. Inget stort fan av alkohol och hatar droger.

8. Jag har lång stubin, men när jag väl blir förbannad vill man inte vara i närheten.

9. Jag hade en depression för ca 1 år sedan som gör att jag fortfarande får kämpa med vissa saker.

10. Jag är stark för att jag vågar visa mig "svag". 

11. Min familj är mitt allt. Inte så konstigt. Men familj för mig är heller inte bara blodsband, utan något man faktiskt kan välja vilka som tillhör själv. Vilket gör att jag räknar mina nära vänner som en del av min familj. 

12. Jag var nära att dö våren 2014. 

13. Jag spenderade min 18-årsdag på Sunderby sjukhus. 

14. Jag hör sämre med mitt högra öra pga att jag en gång spräckte trumhinnan. 

15. Jag säger vad jag tycker. Ibland lite för högt och ibland blir det lite fel. Men jag kan också be om ursäkt. 

16. Jag älskar barnprogram!

17. Jag är den mest envisa människan jag mött...

18. Jag är inte alltid så självsäker som jag verkar. 

19. Jag hatar när folk prata vikt eller klankar ner på någon pga utseende, vikt, färg osv. 

20. Jag tror på andar/spöken eller vad man nu vill kalla det.