Testar och trotsar...

I två dagar har Emmy varit en riktigt skitunge. Hon är söt och go, men hon vet verkligen hur man testar var gränserna går och om jag verkligen kan hålla i ett nej osv. 

Jag har kämpat för att inte blir arg och tröttheten har verkligen tagit mig. Jag har klarat det rätt bra, till hon gör något för tionde gången som faktiskt kan vara farligt eller skadligt i slutändan. Då har jag blivit arg, jag har försökt prata med henne men hon bara flinar. Ojojoj... haha!

Nu är jag så trött.. helt sjukt att jag skriver det då Robert åkt för att jobba kring 00. Och då hade han redan varit och jobbat mycket denna helg när det kom så mycket snö.

Nu ska jag ta och sova. Imorgon ska jag försöka ta mig ut med barnen och Harry. Emmy ska ta mig tusan aktiveras så hon somnar ordentligt och kan åka på dagis på måndag. 

Godnatt!!