Vet ni?!

Hej på er! 


Jag låg och funderade så rackarns mycket igår när jag skulle sova och jag insåg då en sak.. haha! Jag tycker det är ganska roligt faktiskt! 

Så ni ska få veta vad jag kom på.. Jag insåg att vi inte alls vet säkert att det är en tjej i magen, då vi aldrig såg ett kön på ultraljudet! Vilket betyder att det kan lika gärna vara en pojke där inne.. 

För mig gör det absolut inget vad det än är.. men jag blev så sjukt nyfiken, så jag vill verkligen verkligen göra ett till ultraljud helst nyss! Bara för att få se lilla livet igen och se vad det är i magen. Om det verkligen är en tjej, som bm anade eller om det kanske är en gosse. Skulle vara så roligt att få se! 

Så jag kanske försöker ragga ihop pengar till ett nytt ultraljud och gör ett sådant. 

Det var mest det jag ville skriva till er. Jag är svintrött i huvudet idag iallafall. Jag har nämligen jobbat (ett kort pass) idag och det märks att man inte är van och att huvudet inte är det de en gång varit.. Det går framåt och jag känner att jag börjar må bättre och det tycker jag är så jäkla positivt då jag själv fått hitta mina knep till att må bättre också. 

Men nu är jag så jäkla trött att det blir att sova redan nu. Ha det bra!