Godkväll!

Godkväll! 


Just nu sitter jag i soffan och ser på This is Us på TVn och ska alldeles strax ta och borsta tänderna och hoppa till kojs! 

Idag har jag varit effektiv, har möblerat till kontoret här nere, jag har möblerat om där uppe och tagit upp en soffa. (Ja jag är envis och kommer jag på något orkar jag inte vänta, haha!) Jag har dammsugit av kontorsrummet ordentligt och även där jag möblerat om där uppe. 

Efter middagen idag for vi ut och åkte bil, lyssnade på musik och bara surrade. Sen innan vi åkte hem så for vi förbi på affären där jag fick köpt jordgubbar, en Loka, en Cola och choklad. Sen blev det smält choklad på jordgubbar. Det har jag precis ätit upp. Så nu börjar sängen ropa på mig..

Så nu ska jag gå och lägga mig. Vi hoppas på en bättre helg denna gång än förra. 

Kram!