V 24

Hej på er! 


Jag har inte haft en bra graviduppdatering här på bloggen och känner att tiden faktiskt inte riktigt funnits där.. 
När jag var gravid med Emmy hade man mer tid till ALLT! Nu när man har ett barn och ett till påväg så står tiden aldrig still.. speciellt inte denna helg, då jag i fredags på förmiddagen åkte på magsjuka/vinterkräksjuka och Robert åkte på fredagkväll och Emmy på natten. Vi har haft fullt upp med kräkor med andra ord. 

Vi börjar väl nu komma tillbaka och förhoppningsvis försätter det åt rätt håll och vi får vara friska ett jäkla bra tag!

Detta har nog varit bland det värsta jag åkt på då jag i fredags kräktes under dagen med 10 minuters mellanrum. Fick inte behålla något, men var såklart tvungen att försöka dricka ändå. 

I graviditeten så mår jag annars bra tycker jag. Jag får vara glad över de milda besvären jag har, vilket är ont i ryggen. Men jag överlever nog! 

Jag har varit hyfsat pigg, bortsett från det vi nu blev sjuk.. 

Men jag ska inte heller vara långdragen med er, utan visar istället en bild från idag på magen i v24(23+6) vilket betyder att vi imorgon(idag) går in i v25. Denna graviditet bara springer förbi känns det som. Hoppas nu resten går lika fort! 

Ha det gott hörni! 


Tycker fortfarande att det är lika svårt att få en rättvis bild på magen dock!!