Someone like you - 23 september ❤️

Nu ska ni få höra något.. jag har väntat med att gå ut med det då jag ville att våran save the date-inbjudan skulle gå ut först och vissa saker skulle gå i lås lite mer.


Jag och Robert ska nämligen gifta oss i september! Vi är superglada och ser fram emot våran dag. Vi kommer även hålla dop för Edith i samma veva, men efter ceremonierna blir det bröllopsfest såklart! 

Tänk att våran dag närmar sig och vi ska få säga ja till varandra. Han ska bli min man och jag hans fru. Wow!!

Att denna person jag mötte för 3,5 år sedan skulle bli så stor del av mitt liv och vi skulle få två barn ihop, det trodde jag aldrig när vi träffades upp vid folkets hus. Vill inte dela livet med någon annan än han, önskar verkligen alla andra kunde se hur fantastisk han är och hur mycket han gör för oss hela tiden! 

Jag är lycklig, jag har fått en så fin familj och jag är så stolt över alla i den! 

Ser fram emot vårat liv med varandra. 

Ville bara dela med mig av denna fantastiska nyhet! 



Vi älskar dig världens bästa pappa Robert! Vi längtar till du kommer hem på torsdag igen ❤️