Fyndar!

Som ni vet så är jag en riktig fyndare på barngrejer. Tycker jag iallafall... 


Så igår fastnade jag för en syskonvagn/tvillingvagn kan det till och med heta, på en köp och sälj sida. Den var dock långt borta och kostade kring 3000kr, inte så farligt tänkte jag först. Kvällen kom och plötsligt dök en likadan vagn, bara en annan färg, upp! Denna fanns då i Haparanda och kostade nästan hälften så mycket som den jag tittade på först. Woho!

Jag slog till på en gång! 

Så idag åkte jag och hämtade den. Tog mycket plats i bagaget och fick pussla in den. Men jag är nöjd och Emmy var lycklig över att få sitta bredvid lillasyster i vagnen. 

Imorgon ska jag nog ta premiären med den, blir en kort prommis om vädret tillåter. Fogarna är inte vad dom varit, så jag får ta det lugnt!

Nu har jag två vagnar, syskonvagnar, den ena kan jag använda som singelvagn och som syskonvagn och den passar bra när man ska handla eller liknande där det är bättre med smalvagn och rörliga hjul. Sen den "nya" har fasta hjul, vilket är bra där det är jobbigare underlag, den går dock bara att använda som syskonvagn. Men Emmy var så nöjd över att få sitta bredvid lillasyster, så det var helt klart värt det! 

Bilder ska ni få också. En har jag lånat från min vän Google!