Shopping

Hej på er! 


Idag har vi befunnit oss i Luleå större delen av dagen. Vi åkte i morse och jag var med när mamma var med Nellie till veterinären. 

Efter det åkte vi så Robert kunde hämta ut nya arbetskläder, då han börjar nytt jobb på måndag. Var tänkt att han skulle vara ledig hela juni, men när han blir erbjuden jobb så kan han ju inte tacka nej till det. 

Sen åkte vi till Storheden och har varit på H&M och kappahl och även en snabbis in på ClasOhlson. Jag fick handlat lite kläder, men såklart så blir det mest till barnen. Själv köpte jag en större jeansjacka, en tunika, ett 2-pack amningslinnen, en mascara och en eyeliner. 
Emmy fick nya utekläder i större storlek så hon har att växa i, uv-dräkt/baddräkt, två jumpsuits, ett par haremsbyxor och tre paket 3-pack trosor. 
Edith fick en mjukisdress och ett set med klänning, byxor och hatt. 
På ClasOhlson fick jag mig ett mobilskal/plånbok till min telefon. 

Här har ni bilder på sakerna. (OBS! Vet att utekläderna ser jättestora ut på bilden, ser bättre ut i verkligheten och när hon har kläder under som fyller ut också. Men vi ville att det skulle hålla längre än bara sommaren, så hon inte växer ur det på en gång.)

Villervalla bodyn fick Edith i present av Anna, Mattias och Albin.