Förlossningsväskan och babyskyddet

Nu har jag packat färdigt Förlossningsväskan och idag kom även babyskyddet, så jag har varit och hämtat ut det och imorgon ska jag prova montera in det i bilen och se hur det sitter. 


Så nu funderar jag mer på vad jag ska skriva här? 

Är det något speciellt ni vill veta? Även fast ni aldrig någonsin (typ) kommenterar något, hemlisar är ni! ;) gillar er ändå såklart haha! 


Jag sitter nu och ser Eurovision och ska när det är slut, gå och lägga mig med mina älsklingar. 

Imorgon väntar ett besök hos bm, sen har jag kurs från kl 13 till 16 och sen kl 16:15 ska jag och Robert och skriva faderskapsbekräftelse. 

Sen blir det middag och ta det lugnt! 


Idag har varit en lång dag, började med att vakna, äta frukost och lämna Emmy på dagis, sen åkte jag till kursen och var där, åkte sen hem och gjorde klart det vi fick i uppgift, hämtade Emmy, for hem och vilade. När vi vaknade så ringde Robert och berättade att det blivit något problem med lastbilen, så jag och Emmy for och städade i garaget i lantjärv, och när vi var klar hämtade vi Robert, som kommit hem, hemma och for och handlade. 

När vi kom hem så gjorde jag pasta med typ en pastasås med räkor. Det satt där det skulle. 


Emmy fick sen välling och hoppa till kojs och jag och Robert har suttit i soffan till nyss då han gick och la sig. 

Jag har haft ett extremt tryck neråt i eftermiddag och sammandragningar (tror jag) och mensliknande värk i ryggen. Det mesta har nu släppt och det är väldigt skönt. Bebis kan gärna komma, men typ kanske nästa vecka eller veckan efter det, jag tycker ännu det är för tidigt. Man vet aldrig när bebis vill komma, mitt i allt får jag gå över länge, men det är lika bra att vara på den säkra sidan när det gäller babyskydd och Förlossningsväskan. Bara kameran som ska ner, bärselen och tänkte också försöka få med nå godis. 

Nu blev detta ett längre inlägg än väntat. Men kan ni snälla, om det är något speciellt ni vill veta eller bara tycker jag ska skriva om, kan ni inte skriva en kommentar med det då?

Godnatt!