Personlig födelsetavla

Jag har helt fastnat på dessa läckra födelsetavlor. Där man skriver namnen, vikten, längden, tiden och datumet osv då barnet föddes. Skulle så gärna vilja ha det till mina barn. Grejen är den att det är fasiken inte billiga alltså.. och det är just de klassiska svart vita jag fallit för. De skulle göra sig så fint i vardagsrummet när vi får fixat i det! 



Så stilrena och verkligen så snygga! Helst skulle jag vilja ha de med bebisarna, en åt vänster och en åt höger, som på bilden längst ner, men jag skulle nog välja att ha så ena bebisen har armen "under" huvudet och inte båda med armen "på", utan en av varje. Det går att välja på sidan.


Tror att jag måste beställa hem... ganska säker på att jag måste det! Haha.. 

Emmys nu kanske och lillasysters när hon kommer och namn är bestämt.