Fredag... äntligen!

Veckan känns som att den varit lång. Längre än vanligt. Men nu är det äntligen fredag, mys väntas ikväll och jag och barnen ska nog strax fara och hälsa på en vän och hennes pojk. 

Förra veckan blev vi sjuk, mest jag och Robert och han fick vara hemma måndag och tisdag pga det. Vi var faktiskt i rätt dålig form, jag brukar sällan bli sjuk, men denna gång blev jag det. Barnen har varit i bättre form! Det var ju väldigt skönt iallafall! 

Jag har dessutom äntligen fått tid på magnetröntgen och ska då dit nästa vecka. Dessutom hämtar vi hem hunden också under nästa vecka. 

Jag hoppas det inte är något allvarligt i ryggen. Det tror jag inte heller. Men vi får helt enkelt vänta och se. Har bara haft ont i ryggen i någon månad nu. Heh! Äter inget smärtstillande heller, så ibland är det lite jobbigt då man har som mest ont. 

Nu ska jag ta och göra lunch och se så barnen får på sig kläder sen. 

Insåg när jag skulle fota en selfie hur länge sen det är jag faktiskt fotade en sån sist.. kommer knappt ihåg hur man gör eller vilka vinklar som är charmigast 😂 nåväl.. jag bjuder på en halv! 

Ha det bra! 

(null)