MAGSJUKAAA..!

Som rubriken lyder... idag eller väldigt tidigt i morse vaknade jag och fick springa och kräkas. Kände redan när jag gick och la mig igår att jag mådde fruktansvärt illa, men jag tänkte att det bara var något tillfälligt och att de skulle gå över. Men icket!

Robert stannade hemma och fick ta min roll typ hela dagen. Till jag blev lite bättre och kunde hjälpa han, då han också började må sämre på eftermiddagen. Vi får se hur det går för R inatt. Misstänker att det kommer slå till ordentligt för honom inatt. 

Barnen har iallafall klarat sig hittills. Det enda jag liksom önskade var att jag hinner bli frisk eller iallafall bättre ifall barnen också skulle bli sjuka. Jag håller tummarna att de ska klara sig.

Blev väldigt intensivt att ha två barn och en hundvalp och få magsjuka på det. Herregud!! Nå vi har överlevt idag iallafall. Vi får se vad morgondagen säger. 

Hade ju tänkte möblera om och julpynta i veckan. Men nu lär det bli att tvätta allt efter magsjuka. Hatar när man haft det, allt känns liksom äckligt. Handdukar, badlakan, sängkläder, kläder, ja allt känns som bara äckligt. 

Nu ska jag se så Harry somnar så jag själv också får mig några timmar fler än natten till idag. Emmy vaknade och jag fick sitta uppe med henne i 1,5-2 timmar.  Sen ville inte hon somna förrän närmare 4:30. Och då hade jag precis börjat kräkas. Jag har varit helt död alltså. 

Godnatt! 

(null)