Måndag..

Idag vaknade vi kring 7, gjorde Emmy klar för förskolan och drog iväg och lämnade henne till 8:30. 

Min lilla gumma har ju inte varit på dagis på veckor nu, så det var lite jobbigt. Speciellt när hon vaknade på fel sida denna morgon också. Hon små grät från parkeringen in till dagis och där ville hon inte säga hejdå, utan var super ledsen. 

Men när jag hämtade henne sen var hon så glad, stod och sa till en annan mamma som hämtade sin gosse att "mamma e hemma", då bad hon Emmy vända sig om och se vem som kommit. Och som alltid blir hon sa glad när man kommer och hämtar henne att de ser ut som om hon ska börja gråta! Älskling ❤️

Nu har jag intagit lunch och Emmy har fått mysa ner sig på en madrass framför tvn, hon ville absolut inte gå och vila. Så då tog jag viloplatsen till henne. Haha! 

Jag ska strax gå och hämta posten, sen kika lite efter en vinteroverall till Emmy. Det har börjat bli så rackarns kallt så det är ett måste att ha en sån nu. Ska kika på Reimas, då jag tycker de är de överlägset bästa overallerna för barn. 

Nu ska vi mysa vidare, ha det! 

Bild från i somras