Onsdag.... snart torsdag!

Onsdag är här och veckan börjar gå lite fortare nu. Känns lite som att dagarna varit lite sega, har dock älskat att komma in i rutinerna igen, men längtar till imorgon. Då kommer Robert hem och Emmy kommer bli så lycklig. Pappa är den bästa hon vet ju! 

Just nu är hon på fsk och jag har lagt Edith i sängen igen för en vilostund. Kanske tjuvar mig en vila jag också! 

Det är skönt att få kunna vila upp sig litegrann. Jag får så mycket mer energi och det betyder att jag kan vara en roligare mamma. Det är ju fantastiskt att känna att man har såhär mycket energi!! Älskar det!

Imorgon kommer som sagt Robert hem, så det är sista dagen på fsk i veckan. Emmy kommer få vara måndag-onsdag, för att sedan vara hemma dagarna Robert är hemma. 

Känns som en självklarhet, hon behöver all tid hon kan få med Robert när han jobbar borta måndag-torsdag. Och han vill ju vara med barnen allt han kan.

I helgen blir det att försöka checka av listan med vad som ska göras här hemma. Bland annat plocka bort grejer från gården nu när det börjar gå mot höst. Allt ska in i garaget och garaget ska någon gång också rensas på skrot. Där har jag liksom snört in allt skräp när jag rensat förrådet mm... 

På lördag ska jag på fest. Längesen denna mamma var på en hemmafest, så jag hoppas det blir roligt! 

Imorgon ska dessutom jag och Robert på mission på kvällen. Hoho! 

Nä nu ska jag försöka vila en liten stund. Ha det bra! 

Såhär mös vår stora prinsessa framför tvn igår. 
(null)