Påsken

Jag har inte uppdaterat på länge, jag har inte orkat och har försökt vila då min energi har varit så låg på senaste tiden. 

Jag har sen prioriterat barnen, de är ju mina nr 1 och att vara med barnen och se dom glada det gör en så lycklig.

Men i helgen har vi skaffat en skoterpulka och har varit bara jag och Robert till hans kompis stuga där vi surrade och jag drack en HEL flaska prosecco!! Robert kunde inte dricka då han körde skotern. Johanna var med barnen under tiden. 
Lördagen hade vi planerat att åka ut och umgås med kompisar och bara åka pulka och ta dagen som den kom, men pulkan blev tagen och vi satt i bilen halva dagen på jakt efter en egen. Vi hittade en splitt ny i Haparanda som fick följa med oss hem. 

Söndagen packade vi pulkan och för till Roberts släkts "stugby" och grillade hamburgare och umgicks där. Jag var större delen inne i stugan då Edith var så trött men så tjorvig när det kommer till läggningen. Men vi blev där till 17 och sen for vi hem och jag hann inte vara hemma så länge så åkte jag till Evve och umgicks med henne, Johanna och Elin. Lika trevligt och roligt som vanligt! 

Måndagen så bestämde vi oss för att åka iväg med skoter och pulka igen och vi var ute och bara åkte i 2,5 timma!! Mysigt, studsigt, roligt och bar härligt att fånga dagen på det sättet. Älskar ju att vara ute med skoter! 

Nu fortsätter veckan som vanligt, maja och Simon har varit här ikväll och jag fick typiskt nog åka iväg och köpa välling så hann inte umgås sådär super mycket. Men det kommer fler dag och kvällar. 

Sådär, jag tänkte bara uppdatera er lite! Jag hade äntligen ork till att uppdatera och kände att det nog var dags nu när det är så länge sen sist! 

Hoppas ni haft en fantastisk påsk. 
Ha det bra! 


Såklart har det varit mycket annat sen sist. 
Isracing, barnens vasalopp på dagis osv, men jag får skriva mer om de jag tycker är värt att skriva om sen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)