Veckan som varit..

Veckan som nu varit har varit så underbar. Jag och Robert bestämde oss för att ta ut våra gemensamma dagar till han börjar jobba på ny jobbet sitt. Så fram till 2 maj, som det ser ut just nu, kommer vi båda vara hemma. 

Kan också säga att min födelsedag var nog en av de bästa jag haft i livet. En present fick jag, men det är inte det viktiga för mig. 
Vi tog vara på dagen då vi åkte till lantjärv på dagen och grillade korv och Harry fick springa lös ute. 
Emmy och min fina bror lekte och hade så kul. Så roligt att se hur mycket hon tycker om att leka och härja på med honom. Båda mina bröder är såna som Emmy tycker så mycket om. Det är så viktigt för mig att de får vara en del av hennes liv och att de vill vara det. 

Jag och Robert åt så god mat på Arvids och sen var vi på bio och såg Rampage, som var då bra! 👌🏼

Sen hem och ta det lugnt innan sängen kallade.

I veckan har jag tagit hand om sånt där tråkigt skit som måste göras. Tvätta en massa bland annat. Plocka och dona på hemma. 
Sen fick vi också upp våran nya tv på väggen i helgen också. Pappa kom och hjälpte mig med det.

Det har också varit ett fantastiskt väder, så vi har varit ute endel och bland annat har jag och Emmy varit och letat vattenpölar att hoppa i.

Imorgon har jag en bestämde grej att göra mitt på dagen. Sen grillning och Johanna kommer hit också. Ska bli mysigt!

Hoppas ni får en trevlig helg! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)