Vilostund

Just nu är det vilostund hemma hos oss. Eddan sover i sovrummet och jag och Emmy myser i soffan. Emmy har hunnit vara på dagis på förmiddagen och jag tycker det är då skönt att veta att hon får leka med andra barn där och att hon trivs så bra med alla. 

Igår kring kl 18 så bestämde jag mig för att gå ut en sväng med kidsen, Robert följde med såklart då han hade hunnit hem till 17:30 ungefär. Vi åkte Bob och stjärtlapp ner för lillbacken på våran gård och Eddan fick åka lite pulka ner. 

Våra barn älskar fart och när de åker något vill de bara åka mer och mer. De skrattar så härligt och man ser att de har roligt. 

Det gjorde att barnen somnade utan problem igårkväll. 

Sen blev det AYTO och bäddan direkt det var slut. 
Har börjat gå och lägga mig mer och mer i bättre tid. Men igår var det dubbelavsnitt och då var jag ju tvungen att sitta uppe till det var klart. Det var faktiskt lite kämpigt då jag var riktigt trött. 

Nu ska jag kanske ta en lite taktikvila innan vi hittar på något annat. Måntro vad man skulle ha gjort...

Ha de bäst!

(null)