Nystädat och fint!!

Idag/igår städade jag hela huset här hemma.. och jag känner mig så tillfreds med mig själv som faktiskt orkade göra klart. Även fast jag var så jäkla trött och inte ville fortsätta efter dammtorkningen! Men jag tog tag i mig själv och tänkte att det fan skulle bli gjort, och gjort blev det!!

Nu ligger jag i en renbäddad säng, väldigt nöjd, har jobbat på lite incar-videos från Norrlandsveckan och är helt slut i hjärnan just nu.

Emmy har fått fixat rummet i veckan, vi har städat hela huset och rensat gården och hemmet på skräp som fått åka till tippen, nu är det bara gräset kvar med trimmer och klippare! Sen är sysslorna gjorda en stund framöver.

Robert var och skulle köpa virke till att fixa på huset, men de hade tydligen virkesbrist just nu... Trist, när man väl ska ta och börja med något viktigt! 

Nu ska jag iallafall sova, ska bli så skönt!
Vi hörs!