Tacksam..

Ikväll vill jag sända massa kramar till min fina vän Maja som imorgon ska operera sig i Umeå. Det kommer gå bra, men jag vet själv att man är lite nervös innan. 

Maja, som ni vet, är tillsammans med min lillebror Simon. De är två personer som är så fruktansvärt viktiga i mitt och min familjs liv. Vet inte alls hur jag skulle klarat mig om det inte vore för all hjälp jag fått från dem. De har alltid ställt upp, aldrig tvekat och aldrig bett om något tillbaka. 

De är guld värda och förtjänar all uppmärksamhet för det som de kan få. 

De har hjärtan av guld och det var såklart därför jag och Robert valde dem som gudföräldrar/faddrar åt Edith. 
De stöttar och hjälper, finns för mig och mina barn och de är så härliga att umgås med. 

Något jag vill att de ska veta är verkligen HUR viktiga de är för oss, hur jäkla tacksam jag är och att jag/vi alltid kommer ställa upp, precis som de alltid ställt upp för oss. 

Något jag själv önskar jag var bättre på är att visa min tacksamhet till dem. Jag är inte alltid så bra på det. Men jag försöker bli bättre. Ingen är perfekt, inget jag strävar efter att vara heller, men jag strävar efter att vara den bästa version av mig själv. 


Så Simon och Maja. Ni är viktiga, några av de viktigaste för mig. 

Jag är er evigt tacksam för allt och kommer alltid finnas för er. Oavsett vad! 

(null)
(null)

(null)


(null)