Hotell..

Äntligen fredag då. Eller ja, den har ju nyss börjat. Men jag ska hoppa i säng och sen när jag vaknar så väntar en rolig dag tillsammans med Robert. 

Vi ska nämligen åka bara han och jag och bo på hotell i Luleå. Det blir lunch, kanske lite shopping, synundersökning för mig, incheckning på hotellet, massage och spa och sedan middag tillsammans med Therese och Johan. 

Vi har bokat juniorsvit på Savoy, där ska vi sedan mysa, kanske äta lite snacks och se film. 

Vet inte när jag och Robert gjorde något sånt här tillsammans sist. Har vi änns gjort det? 

Tur att vi har så underbara människor i vår närhet som kan hjälpa och vara med barnen så vi får lite kvalitetstid tillsammans. Jag är faktiskt innerligt lycklig över att ha så fina människor runt mig. 
Det är däremot så svårt att skriva om alla samtidigt och jag vill inte att någon ska känna sig glömd. Det är lätt att det blir så..

En liten snabb uppdatering var det kl 1.17 denna fredag. Jag kanske hinner med ett till inlägg senare under dagen. Vi får se. 

Ha det så mysigt allihopa iallafall! 


(null)
(null)

(null) (null)
(null)